page_banner

nutizie

Cunsiglii di core: ligami di zincu sò largamente usati in bagnu, sacchetti, scarpi è accessori, per via di a so cunvenzione, plasticità, low cost è alta efficienza.

A lega di zincu hè largamente usata in l'articuli sanitari, sacchetti, scarpi è accessori di vestiti per via di a so forma conveniente, a forte plasticità, u prezzu bassu è l'alta efficienza di trasfurmazioni.Tuttavia, u prublema di blistering di a lega di zincu (electroplating; spraying) hà sempre disturbatu l'amici di e fabbriche di hardware è di e fabbriche di galvanica.

L'esperienza di schiuma di lega di zincu in fabbriche di galvanica di parechje fabbriche di hardware hè riassunta cum'è seguita:

1. À u principiu di u disignu di i prudutti d'alia di zincu, duvemu cunsiderà l'impostazione di u portu di l'alimentazione, u portu di scaricamentu di scorie è u portu di scarico di u moldu.Perchè u percorsu di u flussu di a pezza di travagliu cù l'alimentazione è a scaricamentu di scorie hè liscia, ùn ci hè micca intrappolamentu d'aria, senza macchie d'acqua, senza bolle scure, chì affetta direttamente se l'electroplating sussegwente hè bubbling.U pezzu di travagliu cù alimentazione qualificata è scarico di scorie die casting hà superficia liscia, luce bianca, è senza macchie d'acqua.

2. In u sviluppu di u moldu, duvemu ancu cunsiderà u tunnellu è a pressione di a machina di muntatura di muffa.Avemu sperimentatu un avvenimentu di 20-30% blistering dopu a galvanica in lega di zincu.Una fabbrica hardware Amicu u primu esame mock, è 8 pezzi di muffa, è quantu à scioglie u prublema di 20-30% nanzu spuma, è infini bluccà u muffa 4 pezzi, è cambià à 4 pezzi di muffa.

3. A suluzione di calandratura, a pasta di lucidatura è a capa d'oxidu nantu à a superficia di pretrattamentu ùn sò micca pulite, è a superficia di u travagliu dopu a calandra è a lucidatura hè luminosa.Parechje impiegati in u prucessu di pickling di a pianta galvanica pickling casually, resulting in l'agenti di calendering attached superficia ùn hè micca pulita, è bubbles long cumpariscenu.Inoltre, ci hè una grande relazione trà l'agenti di calandra selezziunati da a pianta di calandra è lucidatura, è i surfactants in certi agenti di calandra sò assai difficiuli di lavà.

4. Prima chì u pruduttu entra in u bagnu alkaline di ramu, ci hè sempre film d'oxidu (film di decapitu) nantu à a superficia di u travagliu.A film di rimozione di cera è oliu ùn hè micca trattatu cumpletamente.Per quessa, hè assai impurtante per sguassà a film.In i primi anni, pò ancu esse sguassatu cù u salinu anti-staining.Avà, ùn hè micca permessu di scaccià l'acqua residuale chì cuntene sali anti-macchia.Hè cunsigliatu d'utilizà lj-d009 in polvere di rimozione di film, chì hà un effettu megliu cà u sali anti-macchia, pò ancu caccià a capa di nichel, è l'emissione di COD risponde à i standard naziunali internaziunali.

5. Ci hè parechje materie urgànichi è impurità in u bagnu di ramu alkaline, è u cianuru liberu ùn hè micca in a gamma.Pruvate a cumpusizioni di u tank di cobre alkaline per vede s'ellu u cianuru di sodiu hè bassu o l'idrossidu di sodiu hè altu!Se aghjunghje u brillantante cù cura, u brillantante hè altu, è a pulizia di u tank di cobre alkaline hè assai impurtante.Hè suggeritu chì u trattamentu di carbone deve esse realizatu una volta ogni 3-5 ghjorni

6. A conduttività di cilindru di ramu alkali hè ancu assai impurtante.Sia chì l'anodu si dissolve nurmale è se a piastra di rame anodu hè abbastanza, portarà à blistering

7. I prudutti di l'alia di zincu blister quandu escenu da u fornu;pò esse causatu da a temperatura di u fornu irregolare, chì hè una temperatura troppu alta.Perchè u die casting ùn hè micca strettu, hè faciule per mette l'acidu in i macchi d'acqua è i tracomi di l'alia di zincu.Ancu s'ellu ci hè un revestimentu di a superficia, l'acidu è u zincu anu sempre una reazzione chimica, pruducendu una grande quantità d'idrogenu h.Quandu a pressione di l'aria in l'internu hè più altu di a pressione atmosferica à una certa misura, è a temperatura alta pruducerà bolle


Tempu di post: 15-mar-2021