page_banner

nutizie

1. Chì ghjè u prucessu di transazzione ?

 

 

Negoziazione cummerciale → fattura / cuntrattu proforma → depositu → bona preparazione attraversu campioni appruvati → ispezione di merchenzie → bilanciu di pagamentu → consegna da spedizioniere → consegna → trasportu à a vostra porta

 

 

2. Chì trattamentu di a superficia anu buttigli è lattine ?

 

 

Pruvemu diversi metudi di trattamentu di a superficia: serigrafia, sabbiatura, stampatura a caldo, trasferimentu d'acqua è cusì.

 

 

3. Pudemu avè i vostri campioni?

 

 

Iè, pudete organizà mostre per questi prudutti dispunibili.A tassa di consegna serà soporta da u cumpratore.

 

 

4. Quandu u primu ordine, pudemu cumminà parechji prudutti in un cuntainer?

 

 

Iè, ma tutti l'articuli duveranu risponde à a quantità minima di ordine

 

 

5. Chì ghjè u tempu di cunduzzione nurmale ?

 

 

A. Per i prudutti di scorta, avemu da mandà a merchenzie à voi in 20-25 ghjorni di travagliu dopu avè ricivutu u vostru pagamentu.Escludendu l'opere di l'art

 

 

B. Per i prudutti OEM, u tempu di consegna hè di 50 ghjorni di travagliu dopu u pagamentu anticipatu è l'appruvazioni di mostra.Escludendu l'opera d'arte è a fabricazione di stampi

 

 

6. Chì sò i vostri termini di pagamentu ?

 

 

A. Trasferimentu telegraficu, lettera di creditu, PayPal, etc

 

 

B. Produzzione di massa:

 

 

Opzione A: 30% di pagamentu in anticipu, 70% di pagamentu prima di spedizione

 

 

Opzione B: 40-50% di pagamentu in anticipu, è u saldo deve esse pagatu in una settimana dopu a copia di a fattura di carica.

 

 

7. Chì ghjè u vostru modu di trasportu ?

 

 

Vi aiuteremu à sceglie u megliu modu di trasportu secondu e vostre esigenze specifiche.Consegna marittima, aerea o espressa, etc.

 

 

8. Cumu cuntrullà a qualità?

 

 

Faremu campioni prima di a pruduzzioni di massa.Dopu chì i campioni sò appruvati, avemu da principià a produzzione di massa.Ispezione 100% durante a pruduzzione è l'ispezione di campionamentu prima di imballaggio;Pigliate ritratti dopu l'imballu.

 

 

9. Se ci hè qualchì prublema di qualità, cumu pudete risolve per noi?

 

 

Quandu scaricate, avete bisognu di verificà tutte e merchenzie.Sè truvate qualsiasi prudutti dannighjati o difettu, duvete piglià ritratti da u cartone originale.Tutte e rivendicazioni devenu esse presentate in 7 ghjorni di travagliu dopu a scaricamentu.Sta data hè sottumessu à l'ora d'arrivu di u containeru.Vi cunsigliemu di pruvà a pretensione fatta da u terzu, o pudemu accettà a pretendenza fatta da i campioni o stampe furnite da voi, escludendu u scaricamentu di cuntenituri.Infine, vi cumpenseremu cumplettamente per tutte e vostre perdite.


Tempu di post: 15-mar-2022