page_banner

nutizie

L'industria di a fusione in lega di zincu hè una industria impurtante di sussistenza cù una cumpetizione cumpleta di u mercatu è strettamente ligata à a vita di e persone.Hà e caratteristiche di picculi prudutti, grande mercatu è grande industria.Nta l'ultimi anni, l'industria di colata in lega di zincu di Dongguan hà ottenutu un sviluppu sustinutu è rapidu.Hè diventatu un paese di produzzione mundiale di lega di zincu, un centru mundiale di produzzione è di trasfurmazioni di lega di zincu, un centru di compra è un centru impurtante di distribuzione di cummerciale internaziunale è centru di furnimentu.In ogni casu, in quantu à l'intera industria, u sviluppu sbilanciatu hè sempre una contraddizione prominente in l'industria, cù u modu di sviluppu estensivu, l'equipaggiu è a tecnulugia di retrocede, surplus di prudutti di media è bassa qualità è prudutti d'alta qualità insufficiente.Bassu cuncintrazzioni di industrii, picculu, grande, spargugliati è struttura di l'industria debbuli hè sempre u focu di l'ajustamentu futuru.

1

Lega di zincu die casting industria trasfurmazioni modu di sviluppu compitu hè ardua, riassuntu, bisognu di ghjunghje sin'à cinque grandi cambiamenti.

1. Da estensivu à intensivu.Cambia l 'industria uriginale picculu, assai, debule, statu spargugliatu, migliurà a capacità di trasfurmazioni di u produttu, migliurà l'equipaggiu di fabricazione, tecnulugia, creà una marca, piglià una strada di sviluppu intensivu.U core di a trasfurmazioni da estensivu à intensivu hè di migliurà a capacità di trasfurmazioni di u produttu è u livellu di qualità, è piglià a strada di l'innuvazione indipendente è u sviluppu di a marca indipendente.

2. Da u travagliu intensivu à a tecnulugia intensiva.L'industrii intensivi di travagliu ponu ancu intruduce a tecnulugia di l'informatica elettronica moderna in l'industria.Ci sò parechji tippi di industria di hardware cù e so caratteristiche.Ci hè assai spaziu per a migliione in modu intensivu di tecnulugia, aumentendu u cuntenutu tecnicu è u valore aghjuntu di i prudutti, è u sviluppu in prufundità à u mercatu high-end.

3. Da l'espansione di a quantità à a prumuzione di a qualità.Attualmente, a situazione attuale di l'homogeneità di u produttu è u travagliu ripetitivu di pocu livellu in l'industria ùn hè micca stata migliurata.Per rializà a trasfurmazioni da un grande paese di produzzione à un paese di produzzione putente, duvemu superà a situazione attuale chì ci sò troppu prudutti di bassa qualità è prudutti d'alta qualità insufficiente.

4. Da bassu costu è prezzu bassu à altu valore aghjuntu è altu margine di prufittu.A cuncurrenza di prezzu bassu trà i pari hè un cumpurtamentu chì dannu l'industria è ferisce i dui lati.Se l'industria vole realizà a cumpetizione tecnologica, deve principià cù a connotazione è u valore aghjuntu di u pruduttu stessu per vince u favore di u mercatu, per mantene l'ambiente ecologicu ordinatu è sanu di l'industria.

5. Cambia da l'exportazione orientata à l'OEM per aumentà gradualmente a proporzione di marche indipendenti.Hè necessariu di più cunsulidà è espansione u mercatu internaziunale, rinfurzà u sviluppu di u mercatu domesticu, caminari nantu à dui gammi, è attache ugguali impurtanza è paralleli cù i mercati domestici è stranieri.A produzzione OEM hè principarmenti l'ordine, a trasfurmazione, a linea di consegna di trè punti, a mancanza di dominanza di u mercatu è u putere di negoziazione.Dunque, duvemu stabilisce e nostre marche, aumentà gradualmente a proporzione di l'esportazione di e nostre marche, è rinfurzà a nostra cumpetitività internaziunale.


Tempu di post: 15-mar-2021